Femër me bel dhe të pasme të tilla nuk keni parë kurrë

Shakira mundet me të drejtë të mburret se ka ijet më seksuale dhe më joshëse në botë, por Mikel Ruffinelli deklaron se ka ijet më të papara në botë. Në fakt siç mund të shikoni edhe fotot e mëposhtme, ajo është e jashtëzakonshme. Sigurisht tejet e tepruar në ije, por vërtet unike. Mikel është 40 vjeçe dhe ijet i kapin një diametër plot dy metra e 40 centimetra. Ajo peshon 190 kilogramë edhe pse në ditë nuk konsumon më shumë se 3 mijë kalori nga 2 mijë që është kuota ditore e këshillueshme për linja të rregullta fizike. Nënë e katër fëmijëve, Mikel sikurse raporton noa.al, nisi të merrte mbipeshë 18 vjet më parë kur ishte vetëm 22 vjeçe. Më herët ajo ishte në hapat e parë të afirmimit në botën e modës. U përpoq herë pas here me dieta nga më të ndryshmet që të dobësohej por nuk ia ka dalë deri tani.